fredag 9. oktober 2009

ROSA D-:

Ok. Før sommerferien gikk jeg modell for Dugg Frisør sin sommerfest, noe som var morsomt,
skummelt og interessant. Da jeg gjorde det, møtte jeg en Engelsk stylist-fyr som het Greg. Han
sa at han likte meg og ville bruke meg som modell igjen, og jeg ble selvfølgelig veldig glad.
Men tiden gikk, og i September ca, trodde jeg helt sikkert at han hadde glemt meg.
Men as it turns out, så tok jeg veldig feil!
Han ringte meg i går og spurte om jeg var ledig på lørdag! Jeg sa ja, og han fortalte at han og en
kjent kvinnelig fotograf som jeg ikke husker navnet på for øyeblikket, ville bruke meg til en
photoshoot for et blad jeg heller ikke husker navnet på. WTF! Jeg sa ja da, såklart.


I går dro jeg til Dugg på Frogner, fordi Greg ville se etter om han trengte å klippe meg eller
gjøre noe med håret mitt. Han elsket sveisen min og ville beholde den, men han sa han ville
fikse en freshere farge. Rosa eller Lilla, hadde han tenkt. Jeg holdt på å falle av stolen. WTF?!
Jeg fikk totalpanikk og hjernen min klikka, men etter en kort stund med kan hende noe desperate spørsmål
fikk jeg det klart at han så for seg noe mer sukkerspinn-aktige farger. Heldigvis! Jeg vil heller
dø enn å ha neonrosa/lilla hår! Ikke det at jeg ønsker meg rosa/lilla hår i det hele tatt, men..

SÅ YEAH.
I morgen skal jeg ha photoshoot og håret mitt skal bli sukkerspinnrosa/lilla. (-:
My life is average.


Så, IKKE sånn:
MEN SÅNN:

2 kommentarer:

Ingvild / Zora sa...

Ååh jeg misunner deg som får være modell *__* men rosa hår passer jo perfect til spank! da :D

_m_nd_ sa...

haha! det er sykt da! jeg skjønner det ikke helt tror jeg.
og ja, heligvis! Hvis de hadde valgt f. eks knallrødt hadde jeg hoppet fra en klippe.