onsdag 7. oktober 2009

PARIS

SUPER-BILDESPAM!
Paris er en nydelig by (-:


utsikten fra hotellrommet.



best glasses ever!!!1!
CREPES <3

vi dro til en markedshall i Clingancourt, men den var stengt. FAILD.




HI MYSPACE! ^__^


we <3 Claire's


best shoe ever <3 !!!!1!



IT'S GETTING OUT OF HAND, GUYS
best pizza ever <3 !!1!!. no, really.




turistbilder ftw. vi gikk oss vill i Louvre. det er STORT.
Franske kirkegårder eier!
JIM MORRISON IS DEAD. FML.
Eh. Liam!


SUPERSIZE CHICKEN BAGA.
LOL.






Jeg hadde det fint selv om jeg ble blakk

5 kommentarer:

Ingvild / Zora sa...

Ser skikkelig fint ut! Jeg vil også ;__;

_m_nd_ sa...

det var superfint!!!
du burde dra dit en gang. Jeg skal i alle fall tilbake! (-:

Liam S. sa...

Det var hemma gøy å leke. Selv om jeg faila - men det går bra. MIZZ U & LOL UR BROKE.

_m_nd_ sa...

jeg tror jeg hadde konstant latterkrampe i de 6 timene vi levde. faila du? O-:

Helene sa...

Jeg skal i kofferten din neste gang!!

Dere er så kule.

(-: <- din retarded smiley.