torsdag 15. oktober 2009

Freakingradfish


(-: props for søt men gammel Natalie Dee-tegning.
I dag hadde mamma bursdag, wohoo. Jeg sto opp klokka 6 for å lage sjokolademousse til henne,
og vekket henne med The Beatles' "Birthday" på (ikke helt) full guffe fra min snertne lille
høytaler jeg kjøpte i Paris. Jeg ga henne en søt tegneserie/bok som heter Invincible Summer,
noe hun ble veldig glad for til tross for at det nok ikke var det hun hadde ønsket seg.


Jeg er (desverre) frisk igjen nå, og er på skolen. Artig.

I morgen kommer Ingvild! Jeg gleder meg villt (-:

Her er forresten en veldig søt sang jeg har hørt mye på i det siste.


Pedro the Lion - Big Trucks


4 kommentarer:

Ingvild / Zora sa...

Aww så søtt gjort :) Men hadde jeg skulle gjort noe sånn måtte jeg stått opp kl 5, jeg står opp kl 6 til vanlig XD
Jeg gleder meg også! :D

_m_nd_ sa...

dude, wow.
Når begynner du? O-:

ole//wombat sa...

snill jente

_m_nd_ sa...

jeg kan hvis jeg vil (-: