lørdag 10. oktober 2009

failed.





Ok så jeg vet jeg sa at jeg skulle få sukkerspinnrosa hår. Og tro meg, jeg var 100% sikker på at
det var det jeg skulle få. MEN VERDEN VILLE DET ANNERLEDES.

Det var en fin dag nonetheless, selv om den var LANG.
fra 10.00 til 18.00! Wtf! Men ja.
Bildene skal være i et Norsk blad som heter Personae, og det er sykt kult omfg.
Det nummeret jeg er i kommer ut om to uker, woot woot!

Temaet var "Uniformer", og greia var at vi skulle ta to bilder hver, ett hvor vi var kledd i
en kjedelig uniform (jeg var vaskedame, lol), og ett hvor vi viste en hel del mer frika
personlighet. Kult konsept, egentlig!

Det var meg og tre andre jenter, og tre gutter/menn, haha.
Alle de andre var proffe wtf. Eller, de var nye innen modellbransjen, men de hadde vært på
en del photoshoots før og sånn, og skulle til Paris og gå visninger til våren og wtf.

Meeeeeeeeeen ja. Håret mitt. Det ble faen meg neonrosa. FUCK. MY. LIFE. DOT. COM.
Så nå må jeg leve med fuck ugly hår i to uker, og det spolerer outfiten min til desucon. GREAT.

Det var akkurat den fargen jeg heller ville dø enn å ha på håret. MEN, det er mulig jeg kan få
fiksa det innen helgen da, HELST så fort som mulig, for jeg vil ikke gå sånn ute i offentligheten for
lenge. fml fml fml fml fmlfmlfmlfmlfmflmflsmldsasmflsglsøsrefdx

ANYWAY, HER ER BILDENE. (Det ser litt onransje/rødt ut her, men tro meg, det er
shockrosa.)



så brb, jeg skal begå selvmord. (-:

4 kommentarer:

Ingvild / Zora sa...

Bildene ble skikkelig kule! Synes ikke rosa hår er så ekstremt ille da, men jeg skjønner hvordan det føles XD Lykke til med å fikse det.

tinekatrine sa...

du får prøve å bleke det litt? jeg skal også på desucon! og bildene var fine

Unknown sa...

Amanda, livet ditt lever. POST PHOTOBOOTH BILDE!

Helene sa...

WHAT, hvorfor har ikke jeg fått med meg det her før nå? :(((

Du er så sykt fotogen! De bildene var skikkelig bra, og uttrykkene dine var utrolige. *-*
Håper du får mer sånne tilbud!