tirsdag 1. september 2009

TRIOPS FTW

Jeg er intenst frustrert nå, fordi i de siste dagene har utdanningen min blitt avhengig av a little thing called Fronter.
Jeg failer, som du sikkert gjettet, i å bruke Fronter. Ikke blir det bedre av at jeg nå må jobbe på en PC, som vi fikk
på skolen. Jeg failer, obviously, også i å bruke en PC. På Elvebakken er de totalt dedikert til Fronter, og alt av
informasjon som blir gitt, legges ut der. Fail coming up. Spesielt med tanke på at jeg vil være avhengig av både PC
og Fronter i de neste tre årene av livet mitt. Mitt eneste håp er at jeg lærer meg begge deler på den tiden.


På skolen i dag fikk vi studere, eller eh, glane på de rareste dyrene jeg har sett i hele mitt liv. Triopser, heter de.
De ser ut som... eh. Pokemon gone mutert fossil. TØFT. Jeg vil ha en. De er de eldste dyrene på jorda, wtf, og
er lette å ta vare på. De lever i 8 uker og er billige. Jeg fant en max hemma side som spesialiserer seg på dem.
Her er den. Behold the autisme slash fritidsproblem-ness.


Og her er en Triops. Psykoooo. De har 3 øyne, dude, wtf. Tøft.

2 kommentarer:

Ingvild / Zora sa...

LOL fronter er praktisk da, særlig for meg som alltid glemmer leksene XD

Liam Bedford sa...

Fronter er fantastisk! Stygt design, rotete... Men jeg kan gjøre lekser på et min der. Easy peasy.

SRSLY I NEED TRIOP NOW.