fredag 11. september 2009

selena gomez ftw

Nå er det 16 dager til bursdagen min og 17 dager til jeg skal til Paris. jeg reiser med Michelle, og på en eller annen
fantastisk måte har det seg at min gode venn Liam skal dit nøyaktig samtidig om oss. Jeg har aldri vært i Paris før, og jeg
gleder meg som et lite barn. Ja, Ingvild, jeg er misunnelig på deg som skal til Japan, men det har jeg ingen grunn til siden
jeg har vært der selv. Pluss at jeg under deg det veldig fordi du er definisjonen av kul.

I dag har jeg bare sløst bort tiden med å finne fine bilder av Paris og drømme meg bort. Jeg har foressten begynt å like
Selena Gomez. Hun er kul, og David Bernie er bare helt fantastisk, utrolig søt. Disney Channel ftw, men what's new.

2 kommentarer:

Ingvild / Zora sa...

Naaw Amanda :'D Men du er skikkelig heldig da, Japan og Paris på samme år :O Selena er kjempepen!

_m_nd_ sa...

hun er pen jajajaj
og teehee, jeg vet jo egentlig det.
men du må ha det max gøy.
dra til koenji!
der ligger to av spank-butikkene.