fredag 8. mai 2009

art dump #2

art dump time! (-:
lol idk. jeg vil se star trek the movie og den nye tim burton filmen og wolverine filmen og argh.
jeg vil kjøpe ting. materialismen lever. og btw jeg kom opp i Engelsk skriftlig til eksamen! YAY piece of cake
.

det skulle være meg selv men ehh det likner ikke på meg :-(


EW GROSS WTF? IDK


et random barn med kappe & sløyfe, oooog Helene. (-: den er egentlig uferdig men jeg liker den sånn.


my little pony med Arashi-tegnet, og noe som skulle være (og derfor er basert på et bilde av) Kibum fra Super Junior
fordi jeg er forelsket i ham. men det liknet ikke så jeg bare fuck that, og fortsatte på den til den endte opp sånn her. (-:

4 kommentarer:

tinekatrine sa...

du er så flink til å tegne!

Ingvild / Zora sa...

Du er så syyyyyyyyykt flink til å tegne!!!! Elsker my little ponyen og den av kibum ligner på en prikk *__*

_m_nd_ sa...

tinekatrine: aw takk (-:

zora: HAHA TAKKKK (-:
hihi jess my little pony = <3, og eh arashi my little pony = <3<3<3 osv.
OG HÆ SYNES DU

Bibbi-Jeanette sa...

Den siste var utrolig kul:)